Nissan 300 ZX
Nissan 300 ZX, z silnikiem Z32 przyjechał do nas w stanie w jakim zazwyczaj znajdują się 30-letnie auta. Poza remontem silnika i wymianą zużytych podzespołów zamontowaliśmy dwie, większe turbosprężarki, duży centralny intercooler. Układ hamulcowy otrzymał z przodu większe, 6cio-tłoczkowe zaciski pochodzące z Porsche Cayenne co zdecydowanie zwiększyło sprawność układu hamulcowego.
Nissan 300 ZX, z racji swojej konstrukcji jest autem bardzo niewdzięcznym do wszelakich modyfikacji i zmian. Przymierzenie kolektora wydechowego downpipe bądź turbiny wiąże się z koniecznością wyjęcia silnika. Na szczęście silnik v6 na koniec pracy daje naprawdę dużo frajdy zatem polecamy :) . Do sterowania silnikiem wykorzystany został sterownik - EMU stamdalone polskiego producenta firmy Ecumaster.
Słowa kluczowe powiązane z artykułem
emu,
ecumaster,
standalone,
wiązka silnika,
strojenie,
hamownia,
białystok,
wydech,
downpipe,
giętarka,
klatka bezpieczeństwa